فرمانده کل سپاه: حمله نظامی به ایران در کار نیست
red blue black green red blue black green امروز
مذهبی
مطالب مذهبی
عکس های مذهبی
برگی از یک نوشته
ورزش
ورزش های رزمی
اخبار ورزشی خارجی
فوتبال و فوتسال
کشتی ووزنه برداری
شناوشطرنج
توپ وپور
علمی
روانشناسی
دانشگاه و کنکور
بهداشت ودرمان
فن آوری های نوین
علمی و پزشکی
اقتصاد
نفت و نیرو
بيمه و بانک
بورس و اقتصاد
صنعت و تجارت
راه و شهرسازی
بازرگانی و صنعت
سیاسی
دولت و مجلس
تحولات سوریه
بیداری اسلامی
سیاست خارجی
رییس جمهور
فرهنگی
سینما و ادبیات
آيين و انديشه
رادیو و تلویزیون
آموزش و پرورش
موسيقی و هنر
اجتماعی
زنان و جوانان
مردم و خانواده
محیط زیست
حوادث
نظامی
دفاع و امنیتی
ارتش
سپاه پاسداران
بسیج
مقام معظم رهبری
دیدارها
پیامها




فرمانده کل سپاه: حمله نظامی به ایران در کار نیست
بازدید : 203 |

وی تأکید کرد: استمرار و تداوم جنگ پس از آزادسازی خرمشهر و دیگر سرزمین‌های اشغالی در سال 61 اهداف دیگری را پیگیری می‌کرد که عبارت بود از تأمین امنیت کامل مرزها و جلوگیری از تجاوز مجدد دشمن که این هدف‌ها با هوشیاری امام امت حاصل شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستاورد دیگر جنگ تحمیلی را صدور انقلاب به جهان دانست و گفت: دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی موجب شد انقلاب ما به کل جهان عرضه و صادر شود و امروز نیز کار صدور انقلاب در حال توسعه یافتن است.

جعفری دستاورد دیگر جنگ تحمیلی را استحکام پایه‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی توصیف کرد و گفت: دشمنان جنگ را برای ضربه زدن به انقلاب و منحرف کردن آن به ما تحمیل کردند که به فضل الهی مکر آنها به خودشان بازگشت و جنگ موجب استحکام پایه‌های انقلاب و جمهوری اسلامی شد.

وی حفظ و استمرار اهداف و آرمان‌های انقلاب را دستاورد دیگر هشت سال دفاع مقدس دانست و بیان کرد: امروز با گذشت بیش از دو دهه از پایان جنگ ما شاهد هستیم که آرمان‌ها و اهداف ما با بیداری اسلامی در کل جهان همراه و شکوفا شده است.وی دستاورد دیگر جنگ تحمیلی را تقویت روحیه پایداری و امید به پیروزی حق بر باطل عنوان کرد و گفت: اگر امروز شاهدیم که ملت‌های مستقل حتی در اروپا و آمریکا در برابر نظام سلطه و رژیم صهیونیستی ایستادگی و مقاومت می‌کنند همگی ثمره همان روحیه شهادت طلبی ملت ایران در جنگ تحمیلی است.

این فرمانده ارشد نظامی تأکید کرد: علت اصلی کینه و قساوت دشمنان انقلاب علیه ایران و انقلاب اسلامی همین دستاوردهای بزرگی است که ما در طول جنگ تحمیلی به آنها دست یافتیم.جعفری با اشاره به توطئه‌های دولت‌های غربی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ملت ایران گفت: دشمنان همه ایده‌ها و تهدیدهایی که به فکر ناقص‌شان می‌رسید را از ابتدای انقلاب علیه ملت ایران اعمال کردند که با هوشیاری ولایت و بصیرت مردم ایران و آمادگی نیروهای مسلح به ویژه سپاه و بسیج خنثی شده است.

وی افزود: امروز نیز شاهد هستیم که ما را تهدید به حمله نظامی می‌کنند البته خودشان هم می‌دانند که این تهدیدها پوچ و توخالی است به همین دلیل وقتی سران رژیم اشغالگر قدس سخن از حمله به ایران به میان می‌آورند بلافاصله سران کاخ سفید به آن اعتراض کرده و می‌گویند ما از حمله نظامی به ایران حمایت نمی‌کنیم.عضو شورای عالی امنیت ملی تأکید کرد: با این وجود ما باید هر لحظه هوشیار و آماده بوده و برای دفاع از اسلام و انقلاب آماده باشیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : شنبه 8 مهر 1391برچسب:سردارجعفری,رزمایش 20هزارنفری,استان البرز,رزمایش,

مطالب گذشته

·

درمان افسردگی و پوچی با یاد خدا ! ارسال در : 1394/03/18 21:31

·

بیانات در مراسم بیست و ششمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی رحمه‌الله ارسال در : 1394/03/18 21:17

·

خبر آمد خبری در راه است . . . ارسال در : 1394/02/24 22:24

·

آقای من، بحق نازدانه اتان علی بن موسی الرضا(ع)، فکری به حال ما کنید..... ارسال در : 1394/02/24 22:21

·

بدون شرح... ارسال در : 1394/02/24 22:14

·

لبیک یا امام خامنه ای ارسال در : 1394/02/24 22:10

·

حاشیه های دیدار رهبری از نمایشگاه کتاب ارسال در : 1394/02/24 21:54

·

دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب ارسال در : 1394/02/24 21:49

·

و مکرو و مکر الله ولله خیر الماکرین ارسال در : 1394/02/05 12:47

·

کنارتودرگیر آرامشم ارسال در : 1394/02/05 11:33


بسم رب الشهداءوالصديقين سخنان مقام معظم رهبري و راهكار هاي ايشان در سخنراني هاي مختلف ما را بر آن داشت تابه جبهه جنگ نرم عزيمت كنيم می خواهیم هوای آلوده فضای مجازی را تغییر دهیم ولو به اندازه نفسی و باری از دوش ولیمان برداریم ولو به اندازه ارزنی ... البته اگر خدا بخواهد ان شاء الله يا علي ********************* مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای: امروز شما ببینید وسائل تبلیغ در دنیا چقدر متنوع شده؛ این طرف دنیا یک نفر جوان پای یک دستگاه کوچک می‌نشیند و افکار، تصورات، تخیلات، پیشنهادهای فکری و پیشنهادهای عملی را از سوی هر کسی – بلکه هر ناکسی – از آن طرف دنیا دریافت می‌کند! امروز اینترنت و ماهواره و وسایل ارتباطی بسیار متنوع وجود دارد و حرف، آسان به همه جای دنیا می‌رسد. میدان افکار مردم و مؤمنین، عرصه‌ی کارزار تفکرات گوناگون است. امروز ما در میدان جنگ و کارزار حقیقی فکری قرار داریم. این کارزار فکری به هیچ وجه به زیان مانیست؛ به سود ماست. اگر وارد این میدان بشویم و آن چه را که نیاز ماست – از مهمات تفکر اسلامی و انبارهای معارف الهی و اسلامی – بیرون بکشیم و صرف کنیم، قطعاً بُرد با ماست؛ لیکن مسأله این است که ما باید این کار را بکنیم.




طراح قالب ملودیوس